Reviews from Toko Bandoeng IJmuiden

Recent reviews

5.0
Michel vermeulen
5 May 2022
Remco
16 April 2022

Heerlijk eten voor een goede prijs.

Ina Hoogeland
11 March 2022

Alles smaakte prima behalve de gehaktballetjes, daar had ik meer van verwacht

Petra
6 March 2022

Gekozen voor roti kip. Was heerlijk, goed gekruid en ruim voldoende. We gaan het zeker nog een keertje bestellen.

cees van Langen
5 March 2022
Joris vermeule
25 January 2022

Eigenlijk de eerste keer dat ik teleurgesteld ben in deze Toko. Normaal gesproken is de kwaliteit van het eten echt goed. Één van de beste Indische restaurants waar ik gegeten heb. Maar her was echt heel smakeloos. Vlees was ook echt niet smaakvol. Kan zijn dat de kok zijn dag niet had ofzo. Maar ik hoop de volgende keer het weer goed is

Anja Post
10 January 2022

Het eten was heerlijk,echt voor herhaling vatbaar!!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

P.A.G. Cammaert
3 January 2022

Prijs - kwaliteit goed. Bezorging excellent

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Simone MacRooy
7 December 2021

Heerlijke gegeten met het gezin. Af en toe een slokje water voor de kinderen :-)

Lieke
5 December 2021

Heerlijk zo als altijd!

Rox
23 November 2021

Super lekker eten altijd Altijd met een halfuur bezorgt dus heel netjes En vandaag waren ze iets vergeten en kwamen ze later erna brengen met nog een lekkere spekkoek En had al een gratis blikje cola gehad Super service

Rob
26 October 2021
Marcel Smit
16 October 2021

Was weer top! Heerlijk gegeten.

Chantal
1 October 2021

Altijd heerlijk wat wij bestellen, authentieke Indonesische smaken en met zorg bereid. Bezorging ook altijd op tijd en als het anders is laten ze het even weten. Top! Terima kasih!

Renate
13 August 2021

Eten was weer heerlijk zoals altijd.

Marcel Smit
13 August 2021

Echt weer heerijk gegeten!

Marcel
24 July 2021

Heerlijk gegeten. Jammer dat er vaak niet bezorgd kan worden, anders had ik hier veel vaker gegeten.

Jozien Desta Wolfs
22 July 2021

Was lekker!

Jis
4 April 2021

Roti erg lekker!

Scarlett
2 April 2021

Eten was heerlijk ! En goed warm . Helaas hebben we onze kroepoek er niet bij gekregen , wel betaald .

Cls
13 March 2021

Het was weer heerlijk. Op tijd bezorgd. Vriendelijke mensen.

Mark
28 February 2021

Erg lekkere rijsttafel! Zeker een aanrader

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

CW
28 February 2021

Kwaliteit van Rames speciaal en roti kip was zeer goed. Zeer snelle levering. Het is wel jammer dat de website geen foto’s van de gerechten heeft.

CS
27 February 2021
Sander
10 February 2021

Top! Heerlijke gerechten

Aggie
5 February 2021

Het eten was goed warm en het was heerlijk, ook was het voldoende. Alleen de afgesproken bezorgtijd was 20 min eerder. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Rob
17 January 2021

Heerlijke rijsttafel !

Miriam
15 January 2021

Heerlijke roti gegeten en bezorging was keurig op tijd.

CS
2 January 2020

Weer heerlijk gegeten. Goede porties en altijd vriendelijk aan de deur bezorgd!

Marcel
21 December 2020

Ik heb weer heerlijk gegeten, het is echt goed hier en snel bezorgd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Annette Jansen
18 December 2020

alles was prima in orde!

Malou
16 December 2020

Stond volgens afspraak precies op tijd klaar en was erg lekker

Sylvain
12 December 2020

De authentieke smaken van deze toko kloppen gewoon. Selemat makan!! 😁

Marianne
29 November 2020

Super lekker gegeten!! En keurig op tijd bezorgd.

Marcel
17 November 2020

Altijd top hier, heerlijk gegeten.

Ton
7 November 2020

Het wordt gezien de kwaliteit wat minder. Rendang voor de tweede keer de helft grote harde stukken vlees en het geheel was lauwwarm. Nasi met redelijk wat klonten erin. Bezorgen liet even op zich wachten ondanks de melding via mail dat de bestelling onderweg was en wij op nog geen kilometer van het restaurant wonen. Hopelijk verbeterd het want het was altijd goed.

Marja
19 October 2020

Zeer tevreden, want alles kwam op de afgesproken tijd en het was echt heel lekker. Niet vet, smaakvol en genoeg! Graag tot een volgende bestelling..

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.